דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דק פלסטי 

מאת    [ 15/05/2010 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 2715 פעמים ]

דק פלסטי   התכונות הפיזיות המעולות של דק פלסטיק דמוי עץ
  תחזוקה מעטה
מכיוון שאריחי פלסטיק דמוי עץ עמידים לנזקי השמש והלחות, הם שומרים על הצבע והיופי שלהם במשך שנים. אין צורך לצבוע, להכתים או לאטום אותם – בשל העמידות של המשטח לטחב ועיוותים, אין צורך להחליף לוחות נרקבים, לא- אחידים או שנפגמו על ידי חרקים, מה שקורה לרוב במקרים של פרויקטים בהם משתמשים בעץ מסורתי. בשל אורך החיים של הריצוף והגדר העשויה עץ- פלסטי, תוכלו לחסוך זמן וכסף,  לטפל ולשמור על אריחי פלסטיק דמוי עץ בקלות ונוחות, כך שייראו חדשים שנה אחר שנה. טכנולוגיית צבע מתקדמת
באיזה צבע שתבחרו, הוא יישאר עשיר, מלא חיים ויפה וטבעי לכל השנים שיבואו. אריחי פלסטיק דמוי עץ עשויים מחומרי גלם איכותיים המכילים הגנת UV המדכאת הופעת פיגמנטים, לייצור מוצרים בצבע אחיד. בשל איכות החומרים, מוצרי פלסטיק דמוי עץ דוהים פחות מאשר מוצרים אלטרנטיביים.
תקופת קיום
עץ מסורתי יכול להיות יפה – אבל לאורך זמן מאבד מאיכותו זו. תקופות אביב רטובות, קיץ חם וחורפים קרים מהר מאוד משפיעים על החומר ומשאירים חותם על העץ שלך – פיצולים ועיוותים במשטח העץ.
המוצרים שלנו עשויים מתהליך, מוגן בפטנט, שהתוצאה שלו היא חומר מעולה, אחיד, וקל לתחזוקה. אנחנו בטוחים בעמידות שלו.  פלסטיק דמוי עץ החדשים יראו כחדשים גם בעוד שנים רבות.
מגדיל את ערך הנכס שלך
אריחי  פלסטיק דמוי עץ לא רק מוסיפים ערך לסגנון החיים שלכם, אלא גם מוסיפים ערך לנכס שלכם. מכיוון שהם שומרים על מראם החדש לאורך זמן, גוברים הסיכויים להחזרת ההשקעה שלכם כשתמכרו את הנכס.
טיפול באריחי פלסטיק דמוי עץ
  טחב ועובש
על אריחי העץ- פלסטי מוסיפים שכבה של הגנה נגד פטרייתיות במהלך גיבוש החומר ושכבה נוספת של ציפוי המשטח נגד חיידקים.
משמעות הדבר היא שהחומר של פלסטיק דמוי עץ מוגן מעובש, טחב וחיידקים, כולל בקטריות. מומלץ לנקות מעת לעת את האריחים על ידי שטיפת הלכלוך והעפר משטח הריצוף.
אל תאפשרו בניית קנים של חיידקים ומיקרובים אחרים בין הלוחות. אם מתפתחים טחב או עובש, השתמשו בחומר ניקוי רגיל של ריצפה המכיל סודיום היפו-כלוריד.
רססו את התמיסה באופן מרוכז על משטח ריצוף לח. המתינו 20 דקות עד שהחומר הכימי יפעל ואז פשוט שיטפו בעזרת צינור גינה רגיל.
כתמים עיקשים
כתמים יכולים להיגרם כתוצאה משמן, גריז, מיונז, חמאה, פחם, חמר אדום, או חלודה. הפעולה הראשונה שצריך לעשות היא לנקות את הכתם מידית.
התוצאות הטובות ביותר יהיו על ידי ניקוי מיידי, ישר אחרי ההכתמה, לפני שהכתם נספג לתוך סיבי הצלולוזה. אם ניקוי מיידי אינו מתאפשר, נסו להסיר את הכתם מהמשטח בעזרת מסיר שומנים או חומר ניקוי ומים חמים.
אם אינכם מרוצים מהתוצאה, נסו לשפשף את המשטח עם אלכוהול ומברשת תיל (שפשוף בכיוון הגרעין על מנת להימנע משריטות על המשטח).
ניתן להבהיר את צבע הכתם על ידי שימוש בחומר מלבין, אבל יש להיזהר לא להבהיר את הצבע יותר מידי, בהשוואה ליתר המשטח, מכיוון שזה ייצור פגם במשטח.
תמיד יש לבדוק את חומר הניקוי שלך במקום צדדי, על מנת למנוע הרס באסתטיקה של המוצר החדש שלך. חומרי ניקוי נוספים, כגון חומצה אוקסלית או חומצה זרחתית גם חזקים יותר בהסרת הכתמים, אבל יש להיזהר שלא לערבב את החומרים הללו יחד.
בנוסף, תמיד יש לדאוג לאוורור מתאים וכן לקרוא על אמצעי הזהירות נוספים המומלצים על ידי היצרן.
אם כל האפשרויות נכשלו, אפשר לנסות לנקות את הלוח בעזרת חול, אך יש לקחת בחשבון שאם משתמשים בחול על הריצוף, לא יהיה לו את הצבע האפרפר כמו ליתר משטח הריצוף. השתמש במחצלת מגן או בכיסויי פלסטיק על מנת להגן מפני מגע תמידי עם מתכת, במקרה של רגלי רהיטים, גריל או סטנדים של מטעים. מגע תמידי עם מתכת יכול לגרום לכתמי חלודה.
 


 חברת NovelGreen יבואנים של ריצוף מודולארי מסוגים שונים. הריצוף המודולארי כיום תופס מקום של כבוד כריצוף אסטטי פשוט ומהיר להרכבה עמיד ביותר וחסכוני בצורה משמעותית. קלות ההרכבה והפרוק, החומרים העמידים ממנו עשוי הריצוף, רמת הגימור הגבוהה וקלות האחזקה הופכים את הריצוף המודולארי לאחת הברירות המועדפות על רבים מבעלי הבתים הפרטיים, האדריכלים ואף מנהלי פרויקטים ציבוריים ומהנדסי ערים.באתר זה תוכלו למצוא את סוגי הריצוף המודולארי הפופולאריים: אריחי עץ טבעי , לוחות דק פלסטי דמוי עץ ואריחים ל'דקים' מעץ טבעי אסטטי, עמיד וידידותי לסביבה, פולימר PP מעוצב לשימוש בבתים פרטיים ובתי עסק, אריחים מפלסטיק PVC עמיד לשימוש בריצוף ביתי חיצוני ובחניה, במפעלים ומעבדות ושימושים תעשייתיים שונים. כמו כן תמצאו מידע נרחב על אריחים וקורות ריצוף מודולארי ל'דקים' מקומפוזיט עץ פלסטי עמיד ביותר, בעל גימור דמוי עץ, העשוי מפלסטיק ושבבי עץ ממוחזר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב